Koninklijk Concertgebouworkest

Het Koninklijk Concertgebouworkest gaat verhuizen! Voor het eerst zullen ze een eigen gebouw hebben tegenover het Concertgebouw waar ze kunnen repeteren, ontmoeten én voorstellingen geven in de ensemblezaal. Ze willen een videocampagne die parallel loopt aan de bouw van RCO House die eind 2018 word opgeleverd.

De bouw van RCO House is een belangrijke gebeurtenis op zich. Maar we vinden het belangrijk dat met deze campagne het huidige publiek én de nieuwe doelgroep de kans krijgen écht kennis te maken met de musici, het gebouw en de bouwers. We gaan in elke video op zoek naar de unieke combinatie van die drie elementen en de verbinding ertussen.

Twee werelden bijelkaar

Het toffe aan dit project is dat we elke keer op zoek gaan naar hoe we de musici en de bouw kunnen combineren. Waar het ene fijn is en het andere grof zorgt dat vaak voor interessante opposities. En het is natuurlijk heel fijn dat ze hun dure instrumenten durven te gebruiken in een natte, koude en stoffige bouwplaats.

Achter de schermen

Het Koninklijk Concertgebouworkest heeft We Wander leren kennen als een jong, enthousiast en innovatief bureau voor de productie van creatieve campagnevideo’s over ons nieuwe onderkomen, RCO House. Ze luisteren goed naar de inhoudelijke input, kunnen snel schakelen en zijn op een prettige manier constructieve sparringpartners.

- Michiel Jongejan, PR Manager Koninklijk Concertgebouworkest

Verder ontdekken
Naar de Opera/Ballet met...
Ya Sam Igor
Als Je Het Mij Vraagt